Na jakie zdrowe słodkości warto się zdecydować?

Nie sposób nie zauważyć, że zdecydowana większość z nas przepada za spożywaniem słodkości. Najlepszym rozwiązaniem będzie jadanie tych zdrowych. Zdrowe słodycze znajdziemy przede wszystkim w sklepach z ekologicznymi produktami spożywczymi. Warto byłoby przejrzeć ich ofertę, bo istnieje spora szansa na to, że znajdziemy rozwiązanie idealne dla siebie.

Postaw na suszone owoce i słodkie koktajle

Jednymi z chętniej kupowanych zdrowych słodkości są suszone owoce oraz słodkie koktajle. Wybór słodkości zależy tylko i wyłącznie od naszych osobistych preferencji. Jeżeli chodzi o suszone owoce, najlepszym rozwiązaniem mogą okazać się daktyle oraz brzoskwinie. Daktyle są tak słodkie, że niektórym wystarcza już zjedzenie jednego z nich. Warto mieć świadomość tego, że suszone owoce najlepiej jadać w towarzystwie jakichś produktów białkowych. Idealnym rozwiązaniem będzie więc zjedzenie garści orzechów i paru suszonych owoców. Ponadto, warto swoją uwagę zwrócić na zdrowe koktajle. Przeważnie są one wykonane na bazie zmiksowanych owoców oraz warzyw. Jeżeli chodzi o smaki koktajlów, są one rozmaite. Można zdecydować się na koktajl z dodatkiem banana, brzoskwini oraz szpinaku. Ciekawym rozwiązaniem będzie także koktajl przygotowany na bazie jabłka i selera naciowego. Gotowe koktajle owocowo – warzywne możemy zakupić w sklepach z ekologicznymi produktami. Warto testować różne smaki, bo wówczas znajdziemy rozwiązanie idealne.

A może słodkie pasty z dodatkiem orzechów?


Jeżeli zależy nam na spożyciu zdrowych słodkości, możemy zdecydować się na spożycie słodkich past z dodatkiem orzechów. Bardzo wiele osób decyduje się na zakup słodkiej pasty na bazie daktyli suszonych, kakao oraz orzechów laskowych. Swoim smakiem przypomina ona nieco nutellę. Jest od niej jednak zdecydowanie zdrowsza oraz smaczniejsza. Zdrowa wariacja na temat nutelli nadaje się do kanapek, naleśników czy porannej porcji owsianki. Wykorzystać możemy także masła orzechowe. Nie musimy jednak korzystać jedynie z klasycznego masła z orzechów ziemnych. Możemy zdecydować się również na korzystanie z masła z migdałów, a także na korzystanie z masła z nerkowców. Wybór masła zależy tylko i wyłącznie od naszych osobistych preferencji. Nie sposób nie zauważyć, że masła orzechowe pasują do naprawdę wielu dań. Doskonale smakuje na przykład koktajl na bazie mleka migdałowego, banana, masła orzechowego i liści mięty. Warto mieć świadomość tego, że taki koktajl to idealne rozwiązanie na drugie śniadanie czy podwieczorek.

 

Zdrowe słodycze. Co należy wybrać?

Cukierki to produkt, którego zwykle należy unikać w codziennej diecie. Przyczyniają się do rozwoju niektórych chorób i mogą być bardzo uzależniające. Ale mamy dla ciebie dobre wieści. Nie musisz całkowicie rezygnować ze słodyczy. Istnieją tak zwane zdrowe słodycze ze strony www.bee.pl, które są bogatsze w składniki odżywcze i bardziej pożywne.

Jakie zdrowe słodycze są odpowiednie dla dzieci?

Kawałek czekolady lub kilka cukierków to nic dla małego smakosza. Istnieje chęć szybszego jedzenia, ponieważ ciało szybko spożywa proste cukry. Mając to na uwadze, zapewnij swojemu dziecku pożywną i zdrową żywność. Możesz wybrać zdrowe słodycze dla dzieci w sklepie, takie jak bezcukrowe galaretki z witaminami, które możesz kupić w drogeriach lub zdrowe domowe cukierki wykonane z orzechów, daktyli czy też ciemnej czekolady. Pamiętaj, że warto zadbać o odżywianie dziecka i zaszczepić w nim zdrowe nawyki żywieniowe od najmłodszych lat.

Słodycze dla zdrowia w sklepie. Co wybrać?

Istnieje całe mnóstwo opcji zdrowych słodyczy. Możesz kupić gotowe cukierki zdrowotne w sklepie lub łatwo zrobić je samodzielnie w domu. Ciemna czekolad jest bogata w potas i magnez, które wspierają funkcjonowanie układu nerwowego i mózgu. Kategoria “zdrowe słodycze w sklepie” niewątpliwie obejmuje nasiona sezamu. Nasiona sezamu są bogate w nasycone kwasy tłuszczowe i są dobre dla serca, mózgu, włosów, skóry i paznokci. Jest również dobrym źródłem wapnia, błonnika pokarmowego, a także witamin A i E. Orzechy to najzdrowsze cukierki w sklepie. Możesz je jeść, jak chcesz. Oczywiście, wybierz te, które są pikantne. Chałwa chociaż jest to produkt wysokokaloryczny, jest idealnym źródłem pożywienia. Korzystnie wpływa na oblicze skóry, opóźnia przejawy starzenia, poprawia pamięć i obniża poziom złego cholesterolu. Od czasu do czasu możesz ulec pokusie, aby to zrobić.

Jakie zdrowe domowe słodycze możesz przygotować?

Przedstawiliśmy również kilka zdrowych pomysłów na domowe cukierki. To smaczna i zdrowa alternatywa dla popularnych słodyczy. Możesz zrobić to z niesłodzonym kakao i orzechami. Są zarówno smaczne, jak i zdrowe. Aby przygotować muesli, potrzebujesz tylko płatków i orzechów. Możesz zastąpić cukier miodem. Dzięki domowym płatkom owsianym ty i twoja rodzina zapewnicie sobie wystarczającą ilość witamin i błonnika, aby utrzymać funkcjonowanie układu trawiennego. Możesz znaleźć zdrowe opcje galaretki w sklepach lub drogeriach, a także domowej roboty galaretkę bez cukru.

 

Lista zdrowych słodyczy. Jak często możesz jeść słodycze?

Czy powinieneś zrezygnować ze wszystkich słodyczy? Dietetycy i lekarze mają rację, ponieważ nasze ciało nie potrzebuje słodyczy. Zapewniają puste ciepło i powodują wiele chorób. Jak często można jeść słodycze? Jedzenie słodyczy może prowadzić do nadwagi i otyłości, powodować próchnicę, zwiększać ryzyko cukrzycy typu 2 i miażdżycy oraz zwiększać poziom cholesterolu. Jeśli czasami jemy te rzeczy, nie stanowi to problemu. Ale ciało łatwo przyzwyczaja się do słodyczy i w pewnym momencie trudno jest utrzymać umiar. Słodycze mają jedną wadę: ludzie, którzy jedzą słodycze zamiast jedzenia, pozbawiają się podstawowego odżywiania. Zamiast tego mają darmowe kalorie. Chyba, że zamiast tego sięgniemy po zdrowe słodycze (https://www.bee.pl/9026-slodycze).

Dlaczego kalorie w słodyczach są puste?

Cukierki zawierają cukier, który jest prostym węglowodanem, jaki może szybko podnieść poziom cukru we krwi. W przeciwieństwie do węglowodanów złożonych, proste węglowodany są spożywane szybko, więc nie zaspokajają apetytu.

Jakie zdrowe słodycze możemy jeść?

Oprócz lodów zdrowe słodycze zawierają dużo kalorii (ponad 500 kcal na 100 gramów) i powinny być podawane, a nie spożywane w nadmiarze. Działałaby również czekolada, która jest zrobiona z ziaren kakaowych. Są one mielone w celu uzyskania kawałków kakao, z których uzyskuje się tak zwane tortille kakaowe (kakao) i masło kakaowe. Dodaje się do niego cukier i mleko. Im więcej kakao w czekoladzie, tym lepiej, ponieważ jest bogate w magnez, wapń, żelazo, a także witaminy A i E. Czekolada mleczna zawiera mniej kakao (ale więcej cukru), a biała czekolada w ogóle nie zawiera kakao. Wybierz ciemną czekoladę o zawartości kakao co najmniej 75 procent.

Inne rodzaje zdrowych słodyczy

Jeśli chodzi o sezam, istnieją tylko trzy składniki: sezam, cukier i glukoza (wszystkie monosakarydy). Ale sezam jest bogaty w rozpuszczalne w tłuszczach witaminy A, D, E, K i B, magnez, potas, wapń, żelazo, cynk i fosfor. Będąc rośliną oleaginową, zawiera kwasy tłuszczowe omega-3. Zawiera również lecytynę, która poprawia funkcjonowanie mózgu. Chałwa jest również zdrowa. Słodycz zapewnia dodatek cukru, syropu glukozowego lub fruktozy. Wybierz chałkę zawierającą jak najwięcej nasion sezamu (ponad 50%). W zależności od smaku chałka zawiera również kakao, wanilię, orzechy i rodzynki. Lody też bywają zdrowe. Tradycyjny rodzaj lodów wytwarzanych z mleka jest praźródłem białka, wapnia i witamin z grupy B. Lody jogurtowe mają mniej kalorii.